Jule inspirasjon med Yasmin Tölche

Dagens julekort inspirasjon er et kort jeg hadde på kurs i oktober. Dette kortet er ganske så inspirert av Tim Holtz og hans teknikker. Må si at det også er ganske inspirert av vår egen Anne Kristines fantastiske kort.


Kortet er laget rett på den største manila tag'n. Denne er brettet i to og på siden har jeg brukt en punch til å punche en kant. Arket er fra Pion Design. Alle kanter er svertet med vintage photo. 


For å få reinsdyret til å se ut slik det gjør, så limte jeg tissue paper på en liten papp bit. Etter at den var tørket trykket jeg reinsdyret ut i Sizzix Big Shot maskin. Deretter distresset jeg kantene med vintage photo. Jeg avsluttet med å male reinsdyret med rock Candy crackle paint. Seambinding båndet er farget med fired brick og Aged Mahogany. Ellers dekorert med roser, brads, snøkrystaller og en doily. 


Innsiden er dekorert med pion papir, doily og diverse julestempler fra Kort&Godt. En liten binders fra Tim Holtz. 

Håper du fant noe inspirasjon i kortet mitt i dag. Håper så mange som mulig er med på jule utfordringen! 
Ha en kreativ dag!
Yasmin

Kommentarer