Godt Nyttår!


Da var vi godt i gang med det nye året! Vi ønsker alle våre kunder et rikitg godt nyttår og håper så klart alle får et fantastisk kreativt år sammen med oss.

Selvom det har vært juleferie så stopper ikke det nyhetene som fortsetter å komme inn. Vi har fått inn det nyeste Art Journal magasinet, Inzpira Magazine og Magnolia.



Vi har også fått inn noe som er helt nytt og ganske ferskt på markedet, nemlig Art Anthology Sobert og Colorations. 

Sorbet dimensional Gel paints er en gele basert maling som er hurtig tørkende med glitter. Malingen er knall å  bruke sammen med stensiler. Den kan males på alle overflater som glass, stoff, canvas, papir, metall osv..  

Jeg er så heldig å være med på designteamet til Art Anthology og her er en krukke jeg har malt med diverse sorbet i høstfarger. Den er så fin til te-lys! :)


Colorations mist er uten glitter og vannbasert. Fargene flyter godt i hverandre og er så fin å jobbe med. Passer godt til Art Journal, på layouter og slike ting. Fargene går fra jordfarger til litt de litt mer spreke fargene. Flaskene er store og inneholder mye mist! :) 


På denne layouten har jeg brukt en stensil til å spraye bakgrunn. Har også brukt en stensil til å påføre Sorbet! 

Spennende produkter jeg anbefaler å prøve! :)

Det kommer inn nyheter hele tiden. Gjelder å følge med i nyhetskategorien! 

Ha en kreativ dag! 
Yasmin




Kommentarer

  1. Nyyydelig!
    Og liker godt at du srapper deg selv!!....det er jeg dårlig på...
    Klem!!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar