Romantisk vintage kort med motiv fra Fab Scraps.

Nydelig kort fra Synnøve Dolven.
Her kommer de fine motivene fra et av Fab Scraps arkene virkelig
til sin rett!
Her er hva Synnøve selv sier om kortet sitt:
  
Denne gangen har jeg kost meg med å lage et skikkelig romantisk kort i vintage stil. Jeg kjøpte disse papirene fra Fab Scraps for en stund siden og jeg har gledet meg til å bruke dem for de er så vakre.
Panelpapiret er fra Papirdesign og de hvite rosene er fra Wild Orchid Craft. 
Jeg svertet ikke kantene denne gangen for jeg ville ha det hvite slitte preget for å ta opp de lyse partiene i motivet og for å gi kortet en lett sommerfølelse. Tekststempelet er fra Stampers Anonymous og bladene har jeg tegnet opp og klippet ut for hånd.
Her finner du mange fine ark fra Fab Scraps:

Her er arket fra Papirdesign som er brukt:
Wild orchid har mange nydelige blomster i de fleste farger!

Kommentarer