Inspirasjon fra Synnøve!


Fly away...
Vi digger de store fine Bigz diesene med embossingfolder fra Tim Holtz.
Her har Synnøve laget et kort med den flotte sommerfuglen, se hva
hun selv skriver under bilde.
 
 
Denne gangen har jeg kost meg med nye dies ( Sizzix og Memory Box) og laget et kort med store kontraster. Den nye sommerfuglen til Tim Holtz er helt fantastisk! Her har jeg brukt akvarellpapir og hatt distressfarge på selve embossingfolderen for å få farge i selve mønsteret. Etterpå har jeg sprayet på litt vann for at fargen skal flyte ut jeg har hatt litt lim og glitter på kanten til slutt. Ramma jeg har brukt er fra K & Company og på bakgrunnen har jeg brukt et stempel fra Inkadinkado. Jeg har også pyntet med metallpynt og blomster.
 
Her kan du finne produkter til kortet:
 

Kommentarer