Rosetta

I dag vil jeg vise dere et kort jeg laget til en god kollega som skulle slutte. Jeg valgte dette nydelige motivet Rosetta fra Whimsy Stamps, og fargela med farger som matched disse vakre arkene fra Valentine kolleksjonen til Pion design-  Everlasting Love. 6 x 6 arkene passer så godt til kort. Akkurat passe til å pynte både utenpå og inni. 

Jeg har brukt flere typer dies her. Banneret på toppen er fra Cheery Lynn design: Horizon Fishtail Banners. Sommerfuglen er laget av to hjørnedies: Filigree Corner Die fra La La Land Crafts. Så har jeg brukt Heart Swirl og blad dies- Summer Foliage- fra Magnolia.  Diesen rundt motivet heter Nesting Frame 8 fra Lifestyle Crafts.Blomstene er fra Wild Orchid Crafts. Ellers har jeg brukt litt osteklut og en bred blonde. De små tekststemplene er fra "Hilsninger" fra Norsk Stempelblad.
(trykk på navnet til produktet, så kommer du rett til det i nettbutikken, noen av produktene finner du også i inlikzen under her) 



Motivet, Rosetta fra Whimsy Stamps, er stemplet med Tuxedo black Memento ink på Copic Coloring Paper og fargelagt med følgene copics:
Hud: E13-11-21-000
Hår: E59-57-55-53-51
Grønt: YG67-63-61, G99
Rødt: E18-07, R24-22-20
Vinger: C7-3-1-00
Bakgrunn: E41-40-blender


Inni har jeg kun latt brukt mønsterark, den samme diesen som på forsiden, Nesting Frame 8 fra Lifestyle Crafts og et par perler. Stempelet er fra clearstamps platen "Hilsninger" fra Norsk Stempelblad.




Kommentarer