Tutu Sweet- Gratulerer med dagen

 Hei
På mandag hadde vi kurs nr. 3 i rekken av ECCP kursene på Bikuben denne våren. Ett av temaene vi øvde på var å fargelgge folder. Dermed ble jeg inspirert til å hente frem denne skjønne lille ballerinaen fra settet "Tutu Sweet" fra Penny Black igjen for å lage dette bursdagskortet. 
Mønsterarkene er fra Pion Designs påskekolleksjon Easter Greetings. Diesen er fra Papirdesign og blomstene fra Wild Orchid Crafts. Du finner alle materialene jeg har brukt i inlikzen under her. 

Jeg har stemplet med Menmento ink på Copic Coloring paper og fargelagt med Copics i disse fargene:
Hud: E13-11-21-000, R20
Hår: E55-53-51-49
Lilla: V99-95-93-91-000
Sjal og hjerte: W7-3-1-00
Jeg har laget små prikker rundt motivet med Liquid Pearls Opal White. 

På sidene på kortet har jeg brukt "bartepuchen" Flourish Edge Punch fra Martha Stewart. Kantene er svertet med distress ink. 

Ønsker deg en fin våruke!
Klem
Elizabeth 


Kommentarer