Wyanet med Maja Design

Jeg må innrømme at jeg har falt pladask for disse søte stemplene fra Whimsy Stamps. Denne gangen har jeg fargelagt Wyanet, en liten indianer. Jeg har også vært en tur i butikken og sikret meg de vakre arkene fra Maja Designs nyeVintage Romance kolleksjon.

Formen til kortet og mønsterpapiret har jeg kuttet med Silhouetten min. Jeg har pyntet med mange forskjellige dies. Lacy Oval fra SpellbindersHeart Banner die fra La La Land Crafts, Tilda Ticket fra   Magnolia og La Rue Heart fra Memorybox som jeg har klippet i to og brukt som swirls på hver side av motivet. Blomstene er fra Wild Orchid Crafts, jeg har brukt Ivory 20 mm og Baby Blue 15 mm. Jeg har brukt  av de vakre blondene som selges i metervis. Jeg har også brukt en gammel fugleredecharms som jeg ikke vet hvor kommer fra og en postcard charms


Wyanet fra Whimsy Stamps er stemplet med lyst blekk, Memento Toffee Crunch, på Copic Coloring paper,  for å få til no-lines effekten når jeg fargela med Copic tusjer
Jeg har brukt følgende tusjer: 
Hud: E13-11-21-000, R20
Hår: E49-44-43-42-41
Blått: B97-95-91-93
Bukse: E44-43-42-41, 
Rosa detaljer: R12-20-22, E07
Gull: YR27-23-21-20
Fjellet: W7-5-3-1-00

Både inni og utenpå har jeg stempelt 



Håper du fikk litt inspirasjon!
Takk for at du tittet innom, 
klem 
Elizabeth 


Kommentarer

Legg inn en kommentar