Hurra for deg!

Hei, Elizabeth her.  Jeg vil ønske dere en riktig god juni- helg med dette bursdagskortet.

Formen er stanset ut med en Kort og Godt dies og dekorert med noen av mine nye favorittpapirer, en av de mange paper pad'ene fra Studio Light. 

Motivet er fra settet Roll Call fra The Greeting farm. Jeg har prøvd meg på å fargelegge mørk hud for en gangs skyld, og det krever litt øvelse kjenner jeg. 

Motivet er stemplet med Memento Desert Sand på Perfect Coloring paper. Det lyse blekket gir en fin nolines effekt. Jeg har fargelagt med følgende Copic Tusjer: 
Hud:E25, E33, E11 og E04 til lepper.
Hår: E29, E25, E17, E44, E23
Blått: B37, B24, B23, B21
Grønt: YG67, YG63, YG17, YG03, W5, W3
Blomst: YR24, YR23, Y13, YR20, YG67

Jeg har limt på noen av lagene med limputer for å få litt mer lev i kortet. Sommerfuglene er klippet ut fra et Maja Design ark. De er blålilla, det kommer ikke så godt frem på bildet. 

Jeg har brukt Liquid Pearl til å lage små perleprikker rundt motivet. 

Som vanlig finner du link til alle produktene jeg har brukt nederst i innlegget. 

Ønsker deg en kreativ og solrik juni helg! 
Klem fra Elizabeth 



Kommentarer