Stamping Bella: Love Ya

Hei!
Da jeg var innom Bikuben på lørdag kom jeg over dette stempelet fra Stamping Bella: Love Ya. Synes det var så søtt at det havnet i handlekurven min, men det søteste av alt synes jeg var tekststemplet som følger med i pakken- jeg vet at det kommer til å bli flittig brukt! Jeg har brukt det inni dette kortet. 

Du finner alle produktene jeg har brukt i inlinkzen nederst i innlegget. 

Motivet er fargelagt med Copics, stemplet med Memento ink på Perfect Coloring paper.
Jeg har brukt disse fargene: 
Hud: E000, E02, E21, E95
Hår: E55, E35, E51
Lilla klær: V99, V95, V93, V91, V000
Jakke: N3-1-0
Bamse: E35, E33, E31, E30, E71, E93
Skygge rundt og under motivet: V93, V91, N3 og V000, N0, N1


Inni har jeg latt de vakre arkene fra Pion Design og tekststempelet stå for pynten.


Herlig ikke sant!?!

Ønsker deg en fortsatt fin og kreativ uke!
Klem
Elizabeth 




Kommentarer